måndag 16 februari 2009

Fortfarande burr burr

Go förmiddag den här tiden på året brukar jag och min man åka en sväng till Stockholm med våra kompisar i år blir det ingen resa många orsaker en del har med vatten att göra som ni förstår men jag får väl titta på blommorna jag brukar inhandla på hötorget jag är lite crasy brukar ha en xtra väska till vi far hem bara till blommor det är så sjukt kul att frossa billiga blommor på lör em ..Martti brukar undra om det verkligen ska vara som en blomkyl på toan i hotellet men varför inte alla blommor i alla sophinkar som existerar då är jag nöjd.....
Här ser ni en bild på alla våra 5 katter ursäkta suddigheten det är inte så lätt att få alla att vara på samma ställe även om det serveras mat..Som ni ser är det en kul variation i färg och form..

Och till sist en burr burr bild igen kylan fortsätter jag håller på att elda ihjäl mig efter som det är så fuktigt i cafeet så krävs det att det är hyffsat varmt hela tiden så ni förstår att man får gno som en gnu ..Ha en skön måndag nu ska jag bjuda snickarna på fm fika tog precis ut matbrödet ur ugnen vi får väl se om det hinner svalna ingen lek annars /Kram Lena



3 kommentarer:

  1. Hej poolarn
    det där med blommorna berättade du ju när vi var på hötorget och jag förstår precis...
    Mys vilken bild sista bilden är vart är den fotat?

    Ni är ju för himla kattrika ni ;)
    Frös maken nåt i går...
    vi bjöd farfar på räkmackor the och semlor (maja hade fusk gjort några..)efter andörjan han nvar hel nöjd efter gårdagen

    jobbar du onsdag em? kanske kan kika förbi
    ha det bäst

    SvaraRadera
  2. Halloj vännen !
    Åhh vad söta katter ni har, och många :)
    jag förstår att du har mycket nu, elda och passa upp snickarna, jag kan tro att dom har bästa servicen hos dig !! mackor och go doppa !! man skulle varit snickare hos dig..hii..hii..
    ha nu en toppen dag
    Kraam Anette
    P.s Här fryser vi också, och eldar, det är minus 25..brrr...

    SvaraRadera
  3. hej
    så rara katter =) första gången på besök...ska fortsätta kika lite....såg dina vackra alla hjärtans semlor mums =)
    kram pia

    SvaraRadera