onsdag 11 mars 2009

Livstecken !!!!

Jag lever om nu nån trott något annat nä det har bara varit mycket ett tag sen måste jag skärpa mig och fota så det finns några bilder att visa ... Märker ni att det börjar klia i fingrarna jag gillar lökar av alla slag tycker det är så fint med påskliljor och pärlhyacinter och nu börjar det ju bli dax ...
men tulpaner och ranunklar är ju aldrig fel..

Slutar med att visa ännu en broderad tavla som min kompis Åsa gjort jag bara älskar dom ...Ha en skön ons kväll själv jobbar jag men snart är jag långledig ska faktiskt bli skönt Kramar i massor Lena



2 kommentarer:

  1. Hej min söta kompis !!!

    Sååååå underbart med lökar !! vill ha massor nuuu !!!
    Du är väl för gullig som tycker om dom gamla tavlorna fortfarande.
    Puss & Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag unnar dej långledigt poolarn...
    nu kommer ib laursen till veckan tror jag

    P&K

    SvaraRadera