tisdag 1 september 2009

Oj vad har hänt ....

Ja jag vet ni tror inte på det här eller hur men jo jag skriver faktiskt innan jag ska hoppa i säng några timmar har jobbat inatt och var förbi Saab och lämnade in bilen på lite fix som ska gå på garantin och sen är det dax för 6000 mila service tänkte vara noga med det sen jag bytt bil passade bra att visa detta kort då det är taget av ett proffs på bilder nämligen en kille som heter Håkan Hjort och det roliga i den här lilla historien är att han har ägt bilen som jag köpte i början av sommaren ....Så världen är bra liten ibland ....
Ja nu stämmer ju inte det riktigt att jag ska krypa ner bland rosorna men nästan känns det som har andra påslakan men ack så sköna bara känslan att inte baka 5 liter bullar efter att ha jobbat den är härlig tro mig

men nog är det kul att baka än konstigt men helt sant ..


Detta är min stora last och ovanligt nog även Malins trodde inte att hon skulle tycka om det men hon är nog ännu mer besatt än jag och det vill inte säga lite det ... ha nu en bra dag så hörs vi snart natti natti ja jag vet inte riktigt som alla andra men ändå / Lena




2 kommentarer:

  1. hej snygging
    nu jädrans bloggar du minsannnnn
    här hemma så ÄR det bara dina bullar som gäller helt enkelt...
    funderar om vi skulle hitta på nåt på kanelbullensdag!!! på HP du och jag!
    vi hörs
    kramn

    SvaraRadera
  2. Duu som det ser ut nu blir vi 23st fredagen den 11sep smsá mej pris per person typ det där underbara päron lime ... + kött du minns
    kramen

    SvaraRadera