tisdag 14 december 2010

Snart är det jul igen...

Go förmiddag det var länge sen jag har inga bra bortförklaringar bara att det har varit ganska fullt ös och att jag har lite svårt att prioritera att sitta ner och skriva men jag ska försöka bli bättre jo jag vet det har jag sagt förr osv... men nu börjar det lacka mot jul ialla fall igår bakade jag många vaniljsaffransbullar många som beställt det tar ett tag för jag tycker att bullar inte blir lika bra när man gräddar med varmluft (tycker dom blir torrare )
Det här är en bild från förra året tyvärr mår inte tärnan så bra hon har krossat huvud och fettsugit höften staffan stalledräng här tappat toppen på sin strut det rasade en hylla i förrådet men lucian han undan hon skred snabbt iväg :)) ha nu en skön dag i kylan hos oss är det -24 så det blir mycket vedsläpande idag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar