måndag 9 februari 2009

Leila

Vi träffade Leila på Formexmässan det känns som om
vi känner varandra gissa varför jo varje morgon typ kl 03 när jag har cafeet
öppet och börjar baka så sätter jag på hennes dvd och så bakar vi tillsammans
så mycket roligare knäppt eller hur....
Nu kommer det att dröja vi har nämligen en stor fet vattenskada
dom som känner mig vet att jag gillar stora saker ..måste tänka om
för nu är det inte kul vi har tömt hela undervåningen kvar är bara ett skal all
inredning är på övervåningen eller i Rävalyan .. kul med trappträning !!!!
Så vi får se hur länge det tar till jag och Leila bakar igen...
Ha en bra dag så hörs vi snart /Lena


Härliga bilder från Leilas bok A piece of cake




2 kommentarer:

  1. Kram
    jag förstår om ni är helt slut nu...
    ta det lite lungt och ladda batterierna.
    viii hööörs
    har inte hunnit ringa make up store ännu
    men jag SKA

    ha det bäst

    SvaraRadera
  2. Vattenskada! Nej, fy så tråkigt!!

    Inte ett dugg avundsjuk är jag. Men jag känner med er...

    Lycka till med renoveringen!
    Kram
    Willewira

    SvaraRadera