måndag 30 november 2009

Mycket att göra men lite tid....

Hej o hå nä jag har inte blivit knäpp denna bild och nästa är från förra julen granen har inte kommit in än har pysslat med lite andra saker i helgen .. steg upp kl 03 i lördags och pyntade cafeet både på insidan och utsidan bakade adventsfika och lagade mat till 21 (mycket trevliga)personer men förutom det så petade jag navelludd och åt chokladpraliner som jag alltid brukar göra....
Så här fint står stakarna hemma hos oss fast för första året så har dom faktiskt kommit fram redan under förra veckan visste att det skulle vara mycket under helgen så planering är a och o här hemma som ni förstår.....

Ja jag vet jag har pippe på blommor jag gillar dessutom lökar gillar när man inte behöver vattna utan att dom blir knubbiga och fina och inte rangliga och höga min gullegris till pappa har dock inte samma uppfattning han gillar att vattna så man måste passa honom när han är och hälsar på annars går han runt och sticker fingret i jorden och säger (i bästa fall )att här behöver det verkligen vattnas ..
Ha nu en skön måndag många kramar Lena

3 kommentarer:

  1. Hej Kompis !!

    Tack för senast, det var ju sååååå trevligt (som vanligt)
    Vilken ljuvlig gran.
    Puss på dig.
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej kompis, trevligt att börja skymta lite jul hos dig, jag vet ju att just det brukar vara en favorit..jag har inte läst några jultidningar än så jag är lite efter i år =(
    Kramen

    SvaraRadera
  3. hej Lena
    gissar att ni har jätte mysigt i caféet denna årstid..
    kramar Catthie

    SvaraRadera