måndag 7 december 2009

Ledig måndag....

Hej och hå en ledig måndag nja känns som om man inte riktigt vet var man ska börja ! städa är ett milt ord röja låter bättre i min familj är det inte alla som plockar undan efter sig utan det är konstigt nog bara en person som bryr sig ...ni som känner mig kanske kan lista ut vem det är ...nå jag det löser sig det brukar det ju göra..
Denna snygga trio har hedersplatsen i cafeet just nu jag bara älskar detta luciatåg ..

Matnyttigt i cafeet glögg,biscotti ,smaksatt the och kaffe och så självklart hembakta kanelbullar saffranslängder med mandelmassa och lantbröd


Måste bara visa denna snygging den kom Lisbeth från interflora med jag bara älskar julrosor dom är både snygga och tacksamma att sköta om dom bara blommar och blommar ..
Ha nu en skön måndag och ni som inte provat spring och köp Duvenkroks alkoholfria chili chokladglögg jag har hamstrat ett helt överskåp med flarror den är bara helt underbar....



2 kommentarer:

  1. Hej älskling,
    ja jag tycker oxå den är underbar men det verkar som att alla andra tycker den är för söt..buhuu. Hoppas jag hinner komma till dig innan jul, jag blir galen på att helgerna går så jäkla fort. Jaja kul att se hur du har det. Har själv inte hunnit börja med mina biscotti bara bakat en massa annan skit.

    Glöm förresten inte att rösta på Lill-Gunnar som lussekatt på NKs hemsida!!

    Kram kram

    SvaraRadera